Sunday, November 23, 2008

RUMAH BARU


Minggu ni aku dah berpindah ke rumah baru aku di jubail city . Aku duduk di al-bahar transit house hanya 10 hari sahaja walaupun di beri tempoh 1 bulan . Susah krna di al-bahar jauh dari kedai utk kita membeli keperluan. Cantik pemandangan di al-bahar tapi itu semua adalah kenangan di KSA. Rumah yg aku duduk skrg ni apartment 2 bilik sewa 5 orang aku, ah chong, hafiz , james & ahmad zaki. Sewa bolehla tahan SR4250 utk 1 bulan siap api, air, full furnish & wifi .Kat sini boleh sewa byr bulan2 ,3 bulan ,6 bulan ,1 thn pun ada ikut kmampuan ko la klau bnyak duit byr 10 thn pun boleh. Trima kasi pada brother din taufiq dan kwn2 yg lain krna banyak mmbantu kami.




amacam cantik tak rmah aku???







Inilah pemandangan kat dpn rumah aku amcm cantiktak??? tak jauh jalan 50 meter aje.





Tu dia kawan kita Haswadi sedang skype sambil tersenyum.





Hafiz & ahmat zaki sedang menonton tv arab lepas balik keja ada air-con lagi tu

No comments: