Thursday, November 6, 2008

LEAVING MALAYSIA

Titan Petchem (M) Sdn Bhd, kalau di sebut nama company ni.. macam2 kenangan aku kat sana.. maklumlah 10 thn kerja katakan... daripada tanah merah, satu piling pun tak ada... sampailah boleh runnning 31 ton/hr. Kawan2 byk bagi semagat utk aku maju ke depan, terima kasih dan maafkan aku kalau ada silap selama ini. Walau macam manapun 10 thn punya kenangan akan tetap bersemadi dalam jiwaku ini.

6 November 2008 tinggal lagi 4 hari utk aku meninggalkan m'sia, keluargaku, anakku, isteriku, ibuku dan semua org yg amat aku cintai. 10 November 2008, adalah tarikh dimana bermulanya perubahan besar di dalam hidup aku. Aku akan di jadualkan berangkat & bekerja di Saudi Arabia bermula dari tarikh kermat ini. Pejam celik - pejam celik akhirnya tiba jua tarikh yg di nanti2. Byk benda yg bermain dalam kepala otak aku ni. Macam2 aku fikirkan tak payahlah aku nak sebut satu2, sebak rasa hati ni, jika di ingat2 ape yg akan terjadi pada anak bini aku dan mak aku yg asyik sakit lutut aje, jika aku tak ada.

No comments: