Thursday, February 5, 2009

KITA BERJUMPA LAGI

Pejam celik dah 3 bulan aku di tanah KSA ni macam2 pahit dan suka telah aku telan tapi sampai sakrg masih steady alhamdulillah.Kalau di izinkan bulan march ini aku akan pulang ke tanah tumpah darah ku,harap smuanya berjalan lancar.


5 feb 2009 adalah hari perjumpaan KRMJ sekali lagi.tapi kali ini lebih meriah krna skrg sudah smakin ramai rakyat malaysia di jubail ini.Macam2 activiti telah dijalankan dari jam 1300hrs hingga jam 2000hrs.Terima kasih penganjur.




Cuba lihat ramai tu rakyat Ma'sia Jubail macam tak muat camera aku, tu ramai lagi tak masuk bergambar lagi tu.



Ramai tu rakyat Titan kat Jubail ni ,hidup Titan.



Ni dia tukang masak dan paling banyak makan .Oleh krna paling banyak makan jadi aku masuk gmbar mereka ini.



Brother Aris kita ni makan tak abis2.




BRO Tamrin tu pegang aje bola spalding tapi tak main pun gasak melantak aje.




Borak2 main bola,volly ball solat pun dah acara malam lepas maghrib ada mesyurat agong diadakan utk bincang program seterusnya.


Abis meeting kita makan lagi,kali ni beriani kambing beb siap kepala lagi.



Sampai licin makan beb jangan ko makan gigi kambing sudah.




Dah tak larat bang lepak kat luar ajelah berborak.

No comments: